Vážený návštěvníku, Váš prohlížeč nepodporuje nové technologie. Proto se stránky nemusí zobrazit správně a některé části nebudou funkční. Pro správnou funkčnost stránek doporučujeme nainstalovat novější prohlížeč.
0 default

Popis trasy pro příjezd

Příjezd ze směru od Prahy

Za kruhovým objezdem u propojení E55 na D8 - z Teplic do Ústí n.L. se po 2 km (po pravé straně míjíte obec Bystřany a máte výhled na hrad Doubravku) nejprve vpravo objeví čerpací stanice „Benzina“ a dále po 500 m je ve směru jízdy další čerpací stanice „OMV“. Zde za ní (100 m) odbočíte na první možné odbočce vlevo na parkoviště k servisu a prodejně „OPEL“. U prodejny jedete vpravo pod viadukt (podjíždíte E 55) a na první křižovatce odbočíte vlevo (ul. V Lipách).
Po 50 m podjíždíte další dva viadukty (těsně za sebou) a přijedete po 250 m k Zámecké zahradě (zděná zeď). Zde vpravo a po 150 m (vrchol Rooseveltovy ulice) pokračujete na druhé křižovatce mírně vpravo do kopce (pozor až druhá silnice křižovatky - objíždíte ostrůvek!). Před Vámi (100 m) je vidět po levé straně parkoviště a prosklená červenohnědá budova LČR (Krajské ředitelství Teplice). Poutač LČR je umístěn za poslední křižovatkou, a nad vchodem do budovy je umístěno logo LČR.

V tomto směru (od Prahy) můžete rovněž odbočit a projet přímo (přes stojany) čerpací stanici „OMV“. Musíte ale před výjezdem (na konci parkoviště čerpací stanice) sjet vpravo a ihned vlevo do ulice V Lipách, kde se napojíte na výše uvedenou trasu v místě popisu křižovatky před viadukty.

Místní obousměrné ulice (od „OPLU“  či "OMV" k Zámecké zahradě) jsou poměrně úzké, proto dbejte zvýšené opatrnosti.

Minete-li uváděné možné odbočky návrhu trasy, musíte potom z E 55 odbočit do centra Teplic a jet směrem na Valy či Letnou.

Popis trasy pro příjezd od SRN (obdobně od Mostu)

Ze státní hranice (přechod Cínovec) jedete směrem na Prahu (přes Dubí) a na Teplice. Nevjíždět do centra města, ale pokračovat dále po silnici E55. Za značkou konec obce Teplice odbočit vpravo na Prahu - stále jedete po E55 (nepokračovat rovně na Most!). Asi 350 m za viaduktem (podjetím silnice na Most) se dáte první možnou odbočkou vpravo na parkoviště k servisu a prodejně „OPLU“. U prodejny jedete vpravo pod viadukt (podjíždíte E 55) a na první křižovatce odbočíte vlevo. Po 50 m podjíždíte další dva viadukty (těsně za sebou) a přijedete po 250 m k Zámecké zahradě (zděná zeď). Zde vpravo a po 150 m (vrchol Rooseveltovy ulice) pokračujete na druhé křižovatce mírně vpravo do kopce (až druhá silnice křižovatky - objíždíte ostrůvek!). Před Vámi (100 m) je vidět po levé straně parkoviště a prosklená červenohnědá budova LČR. Poutač LČR, Krajské ředitelství Teplice je umístěn za poslední křižovatkou, a nad vchodem do budovy je umístěno logo LČR.

Místní obousměrné ulice (od „OPLU“ k Zámecké zahradě) jsou poměrně úzké, proto dbejte zvýšené opatrnosti.

Pokud náhodou minete čerpací stanici „OMV“ (za Teplicemi), tak se musíte u další pumpy otočit a vrátit zpět. V tomto směru (již od Prahy) se dá rovněž projet přímo (přes stojany) čerpací stanici „OMV“. Musíte ale před výjezdem (na konci parkoviště u pumpy) sjet vpravo a ihned vlevo do ulice V Lipách, kde se napojíte na křižovatku uvedenou ve výše uvedeném popisu před viadukty.

Ze směru od Mostu sjíždíte před Teplicemi na Prahu (E55) a hned z přípojovacího pruhu odbočujete vpravo k servisu a prodejně „OPLU“ (dále viz výše).

Použitím jiných sjezdů budete muset volit delší průjezd centrem města.

Úvod Odborné rady Grantová služba

Najdete nás na:

RSS Tiskové zprávyeČasopis Lesu zdarFacebook LČR, s.p.

Kontakty:

Lesy České republiky, s. p
Přemyslova 1106/19, Nový Hradec Králové, 500 08 Hradec Králové
Tel.: +420 956 999 111
Fax: +420 495 262 391
e-mail: lesycr@lesycr.cz

Vytisknout stránky

Copyright © 2012 Lesy České republiky, s. p.